כשרוצים ליהנות מאווירה אירופאית ומריחות משכרים של מנות ומאפים שזה הרגע יצאו המטבח – קופצים לבליקר בייקרי, בית קפה מפנק וחמים בניחוח של חו"ל. סוד הקסם של רשת בליקר בייקרי טמון בעיצוב המזמין, בשירות המחויך ומעל לכול – בתפריט המחבר טעמים חובקי עולם עם השראה ים-תיכונית.

דוד טוביהו 125, באר שבע

050-3395999

חוויה קולינארית כשרה וייחודית בבאר שבע? יותר לא צריך לחפש… Eureka! מסעדת בשרים המאפשרת לסועדים ליהנות מחוויה חד פעמית, עם נתחי בשר משובחים לצד מנות דגים ומנות ילדים. השפע של מסעדת אאוריקה בבאר שבע עטוף בתודעת השירות הגבוהה של הברמנים והמלצרים המנוסים, שרק רוצים להעלות לכם חיוך רחב על הפנים.

 

מונטיפיורי 1, באר שבע

08-6115577

כבר בכניסה למסעדה הכשרה מחכה לכם יין הבית המשובח, שנמזג מעל חבית עץ ישנה. לאחר שתתרווחו בפינות הישיבה האינטימיות ותספגו קצת מהאווירה, תוכלו לגשת לקצביה – שם מתחילה החגיגה… הקצבים המיומנים שלנו יסבירו ויאפשרו לכם לבחור כמה ואיך שתרצו את הבשר שלכם. לכם רק נשאר ללקק את האצבעות כשהנתח מוגש לשולחן…

במוסד הקולינארי הוותיק תוכלו ליהנות מהטעם הממכר של בשרים שמכינים בשיפודיה, באווירה חגיגית ומיוחדת. הארוחה במסעדת שופן מתחילה עם 25 סוגי סלטים מזרחיים פותחי תיאבון ולאפות חמות-חמות לניגוב. ואז מגיעים כוכבי הארוחה – בשרים עסיסיים שעושים שמח בפה.

מקס נורדאו 5, באר שבע

08-6281291

מסעדת שף כשרה ומיוחדת במינה בבאר שבע, אשר משנה את אופייה בהתאם לשעה. בשעות היום מסעדת "האותנטית" בראשות השף יקיר מסרטי היא מסעדת פועלים עם אוכל של בית, המתבשל לאיטו על פתיליות ומעלה זיכרונות מבית אמא. בשעות הערב הופכת "האותנטית" בבאר שבע למסעדת שף מפתיעה, שמגישה מנות הנושאות את הפרשנות הייחודית של השף ממסעותיו הקולינריים.

באר שבע

073-7828177

על גדות האגם בריזורט דרים איילנד, באווירה קסומה וייחודית נמצאת מסעדת הקונספט "ערמונים". במסעדה אווירה יוקרתית המשלבת אלמנטים אורבניים לצד אווירת טבע הסובבת את המתחם.

ריזורט דרים איילנד, שדה יואב

077-7299385